вівторок, 7 лютого 2017 р.

Мета й завдання інтелектуально-пізнавальних ігор
  • Пропагування наукових знань і розвиток у школярів інтересу до наукової діяльності.
  • Виявлення обдарованих і талановитих дітей.
  • Розвиток творчої активності дітей.
  • Стимулювання розвитку інтелектуальних і пізнавальних можливостей дітей.
  • Організація дозвілля учнів.
  • Створення умов для самопізнання й самореалізації.

           Гра – вид діяльності, який імітує реальне життя, має чіткі правила і лімітований час для проведення.
           Головне, що керує будь-яким знатоком, - азарт, саме бажання грати. Люди взагалі не можуть існувати без гри – природної чи штучної. Там, де немає гри, життя перетворюється у сумне, сіре існування, питання лише в меті та змістові практичних ігор. Можна знайти таку гру, яка потребує від тебе максимального напруження сил та можливостей, але й принесе ні з чим не зрівняну радість досягнення мети, фантастичне розуміння особистісної реалізації та подолання самого себе. Для мене й для моїх друзів такою грою стала гра «ЩДК». Її ігровий час, спресований у хвилини обговорення, приносить стільки емоцій, скільки у звичайній своїй діяльності не отримуєш й за рік, а особисті перемоги чи невдачі допомагають зрозуміти самого себе так, як навряд чи коли-небудь ще зрозумієш. Ця гра вимагає всього, що є у тебе за душею, перевіряє весь твій потенціал й життєвий досвід, з одного боку, але ще й вчить думати та приймати рішення в умовах жорстокого цейтноту, з іншого.
           Гра – поняття дуже широке, нас цікавить тільки невелика її частина – ігри інтелектуальні.

           Інтелектуальна гра – це гра, в якій успіх приходить за рахунок перш за все мислення людини, її розуму.

Немає коментарів:

Дописати коментар