Мета й завдання
інтелектуально-пізнавальних ігор
- Пропагування наукових знань і розвиток у школярів інтересу до наукової діяльності.
- Виявлення обдарованих і талановитих дітей.
- Розвиток творчої активності дітей.
- Стимулювання розвитку інтелектуальних і пізнавальних можливостей дітей.
- Організація дозвілля учнів.
- Створення умов для самопізнання й самореалізації.
Гра – вид діяльності, який
імітує реальне життя, має чіткі правила і лімітований час для проведення.
Головне, що керує
будь-яким знатоком, - азарт, саме бажання грати. Люди взагалі не можуть
існувати без гри – природної чи штучної. Там, де немає гри, життя
перетворюється у сумне, сіре існування, питання лише в меті та змістові
практичних ігор. Можна знайти таку гру, яка потребує від тебе максимального
напруження сил та можливостей, але й принесе ні з чим не зрівняну радість
досягнення мети, фантастичне розуміння особистісної реалізації та подолання
самого себе. Для мене й для моїх друзів такою грою стала гра «ЩДК». Її ігровий
час, спресований у хвилини обговорення, приносить стільки емоцій, скільки у
звичайній своїй діяльності не отримуєш й за рік, а особисті перемоги чи невдачі
допомагають зрозуміти самого себе так, як навряд чи коли-небудь ще зрозумієш.
Ця гра вимагає всього, що є у тебе за душею, перевіряє весь твій потенціал й життєвий
досвід, з одного боку, але ще й вчить думати та приймати рішення в умовах
жорстокого цейтноту, з іншого.
Гра – поняття дуже широке,
нас цікавить тільки невелика її частина – ігри інтелектуальні.
Інтелектуальна гра – це
гра, в якій успіх приходить за рахунок перш за все мислення людини, її розуму.
Немає коментарів:
Дописати коментар